کابل 15 متری HDMI

کابل 15 متری HDMI

  • جنس کابل

کنفی

شناسه محصول: 003000038

مشخصات

متراژ

15 متر

رنگ

مشکی

,

قرمز

۴.۷۳۶.۰۰۰ ریال

موجود در انبار

موجود در انبار

0 People watching this product now!
  • Pick up from the Woodmart Store

To pick up today

Free

  • Courier delivery

Our courier will deliver to the specified address

2-3 Days

Free

  • DHL Courier delivery

DHL courier will deliver to the specified address

2-3 Days

Free

  • Warranty 1 year
  • Free 30-Day returns

Payment Methods:

توضیحات

کابل 15 متری HDMI

 

مشخصات محصول:

رنگ:
مشکی -قرمز
نوع کابل:
HDMI
طول کابل:
15 متر
طول 15 متر و روکش کابل کنفی ضخیم و بافته شده مقاوم در برابر کشش و پارگی, HDMI نسخه 2 با قابلیت پشتیبانی از کیفیت تصویر, 4K, و نرخ نوسازی 60 هرتز, کانکتور های ساخته شده از آلیاز آلومینیوم مقاوم در برابر فشار و ضربه, مناسب برای اتصال به دی وی دی پلیر، تلویزیون، کامپیوتر و …
رشته‌های به‌کاررفته در آن مقاومت بالایی دارند و در هر سمت از آن یک کانکتور HDMI قرار دارد. این درگاه‌ها به‌وسیله‌ درپوش‌های پلاستیکی پوشانده شده‌اند تا از ورود گرد و غبار به داخل بدنه جلوگیری شود. شما با استفاده از این کابل می‌توانید دستگاه‌های مولتی‌مدیا را بدون نیاز به کابل شبکه‌ی مجزا به نمایشگر و اینترنت متصل کنید. کابل‌های HDMI معمولا برای انتقال صدا و تصویر باکیفیت بالا میان دستگاه‌هایی که از فرمت HD پشتیبانی می‌کنند، به‌کار گرفته می‌شوند. برای اتصال پخش‌کننده‌های مولتی‌مدیا به نمایشگر و اینترنت، نیاز است تا هم نمایشگر و هم دستگاه پخش‌کننده‌ی شما با کابلی مجزا به اینترنت متصل شوند.
برای این کار شما به دو کابل شبکه و یک کابل HDMI نیاز دارید. همچنین کابل‌های HDMI که قابلیت پشتیبانی از اترنت را دارند، می‌توانند صدا، تصویر و داده‌ها را با هم و از طریق یک کابل انتقال دهند. این کابل یکی از همین نمونه‌ها است که قابلیت پشتیبانی از Ethernet را دارد. کانکتورهای موجود در این محصول روکشی از جنس فلز طلا دارند. این روکش سبب می‌شود نویز ایجاد شده توسط کابل کاهش یافته و سرعت انتقال افزایش یابد. سرعت انتقال داده در آن‌ها تا 10.2 گیگابایت برثانیه است و در برابر اکسید شدن مقاومت دارد.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کابل 15 متری HDMI”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *